Arhivarea documentelor contabile – prevederi legale, durate de pastrare, sfaturi utile

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Joi, 7 octombrie 2021 la Pastila de contabilitate am discutat live despre arhivarea documentelor financiar-contabile.

Invitatele noastre au fost:

Claudia Teodorescu – Expert contabil, fondatoare TCE Conta Services SRL

Elena Belceanu, director național vânzări – Arhivatorul

Printre temele discutate au fost:

  • Care este modalitatea cea mai comuna prin care se face arhivarea documentelor contabile – ce tipuri de dosare se intocmesc, ce documente se pun la fiecare dosar ?
  • Care sunt duratele legale pentru arhivarea documentelor contabile ?
  • Datele din contabilitate sunt date confidentiale – mai ales cele care privesc salarizarea. Cum se asigura protectia datelor si cofidentialitatea informatiei de pe documentele predate de clientii vostri?
  • Ce documente utilizati intern pentru tinerea evidentei arhivei ? Exista anumite prevederi legale referioare la modul de organizare a arhivei?

Inregistrarea documentului este disponibila aici:

Articole similare

Comentariul tau aici